Територія гри
Гра - це іскра, яка запалює вогник допитливості.
Василь Сухомлинський
МЕТА
Розвиток вмінь діяти за правилами, прогнозувати наслідки своїх дій, відповідати за прийняті рішення
ФОРМАТ
Тестування та аналіз ігор, тренінги, гра в гру, проект-розробка власних ігор
ПСИХОЛОГІЧНИЙ АКЦЕНТ
Розвиток емоційного інтелекту, спостережливості, основи ризикології, психодіагностика
АКТУАЛЬНІСТЬ
Гра є прототипом життя, наповнена емоціями та змістом. Під час гри підліток отримує можливість накопичити потенціал ініціативності та креативності, навчитися мислити, спілкуватися, організовувати та взаємодіяти. Існує незліченна кількість різноманітних ігор, і кожна з них по-своєму розвиває та захоплює
РЕЗУЛЬТАТ
Вміння грати в ігри та створювати їх, грати за себе і за команду, прогнозувати дії інших, гідно програвати та вигравати
ДЕТАЛІ ПРОГРАМИ
гра в житті людини: розвага, комунікація, навчання, соціалізація
основний вектор програми – формування стратегічного, логічного, аналітичного мислення через гру
розвиток емоційного інтелекту завдяки активній взаємодії
дослідження та випробування ігор різних видів – психологічних, ділових, фінансових, інтелектуальних, розважальних
психологія переможця та переможеного, синдром другого місця
розвиток лідерства, навичок роботи в команді
вміння приймати рішення, проявляти ініціативу
КУРСОВИЙ ПРОЕКТ
Путівник іграми для дорослих і дітей