top of page
Територія гри

6 клас

кількість осіб.png

Група до 14 учасників

день заняття.png

Вівторок

час заняття.png

16:00-18:00

к-ть занять.png

32 заняття

Два внески по 8000 грн

Початок - 24 вересня

Гра - це іскра, яка запалює вогник допитливості.

Василь Сухомлинський

мета.png

МЕТА

Розвиток вмінь діяти за правилами, прогнозувати наслідки своїх дій, відповідати за прийняті рішення

icon oll-12 (1).png

ФОРМАТ

Тестування та аналіз ігор, тренінги, гра в гру, проект-розробка власних ігор

психологічний компонент.png

ПСИХОЛОГІЧНИЙ АКЦЕНТ

Розвиток емоційного інтелекту, спостережливості, основи ризикології, психодіагностика

актуальність.png

АКТУАЛЬНІСТЬ

Гра є прототипом життя, наповнена емоціями та змістом. Під час гри підліток отримує можливість накопичити потенціал ініціативності та креативності, навчитися мислити, спілкуватися, організовувати та взаємодіяти. Існує незліченна кількість різноманітних ігор, і кожна з них по-своєму розвиває та захоплює

РЕЗУЛЬТАТ

Вміння грати в ігри та створювати їх, грати за себе і за команду, прогнозувати дії інших, гідно програвати та вигравати

ДЕТАЛІ ПРОГРАМИ

  • гра в житті людини: розвага, комунікація, навчання, соціалізація

  • основний вектор програми – формування стратегічного, логічного, аналітичного мислення через гру

  • розвиток емоційного інтелекту завдяки активній взаємодії

  • дослідження та випробування ігор різних видів – психологічних, ділових, фінансових, інтелектуальних, розважальних

  • психологія переможця та переможеного, синдром другого місця

  • розвиток лідерства, навичок роботи в команді

  • вміння приймати рішення, проявляти ініціативу

КУРСОВИЙ ПРОЕКТ

Путівник іграми для дорослих і дітей

Telegram
whatsapp-svgrepo-com.png
WhatsApp
Messenger

Студії

bottom of page