Всезнайки
«Пізнання починається з подиву».
Аристотель
МЕТА
Розвиток мотивації до навчання та інтересу до пізнання світу
ФОРМАТ
Ерудит-ігри, тренінги, інтелект-естафети, квести, екскурсії, день музеїв
ПСИХОЛОГІЧНИЙ АКЦЕНТ
Діагностика та розвиток психічних процесів: уваги, пам'яті, мислення, мовлення, уяви, кінезіологічні вправи
АКТУАЛЬНІСТЬ
Саме в молодшому шкільному віці важливо замотивувати дитину до пізнання, адже у цей період відбувається активний розвиток уваги, пам’яті, мислення, формується вміння організовувати навчальну діяльність – дитина вчиться працювати з інформацією. Середовище підтримки та прийняття сприяє всебічному розвитку ерудиції у поєднанні з формуванням дитини як особистості. Якщо вчитися легко та весело, то отримуємо чудовий результат та море задоволення!
РЕЗУЛЬТАТ
Вміння концентрувати увагу, самостійно вирішувати завдання, шукати та опрацьовувати інформацію, допитливість, ерудованість, активність та цілеспрямованість у навчанні.
ДЕТАЛІ ПРОГРАМИ
кожне заняття – системний розбір конкретної теми через різні форми навчання: теоретичне пояснення, практикум, експеримент, гра тощо
пошук інформації, дивовижних фактів, перевірка на достовірність
розвиток мислення, логіки, вміння концентрувати увагу, нейрогімнастика
інтелектуальні ігри: вікторина, квіз, брейн-ринг, ерудит-квартет, «Що? Де? Коли?», «Найрозумніші», «Зорепад»
тайм-менеджмент для школяра: органайзери, мотивація
фінансова обізнаність, внутрішня валюта програми – юніки
розробка та презентація дослідницьких міні-проектів
розвиток емоційного інтелекту, соціальних навичок, вміння працювати в команді
КУРСОВИЙ ПРОЕКТ
Брейн-ринг «Діти VS батьки»