Дивергент-Клуб
«Лише той вільний, хто самостійно мислить».
Бертольд Ауербах
МЕТА
Розвиток когнітивної гнучкості, критичного та творчого мислення
ФОРМАТ
Тренінги, детективні ігри, мозкові штурми, психологічна лабораторія, логічні головоломки, виїзні квізи в інтелект-клубах
ПСИХОЛОГІЧНИЙ АКЦЕНТ
Розвиток конвергентного та дивергентного мислення, психологія брехні, невербальна комунікація
АКТУАЛЬНІСТЬ
Майбутні лідери й інноватори – ті, хто володіє дивергентним мисленням, хто вміє дати волю своїй уяві. Переживаючи кризу 13 років, підлітки стають дуже емоційними та критичними до оточуючих, шукають помилки у всіх і всьому та в останню чергу у собі. Одночасно з цим вони «фонтанують» оригінальними, цікавими, нестандартними ідеями. Дуже важливо розвинути та скерувати ці процеси так, щоб вони стали не проблемами, а трампліном для зростання
РЕЗУЛЬТАТ
Варіативне бачення, вміння спостерігати, уявляти, розмірковувати, оперуючи фактами, шукати нестандартні рішення.
ДЕТАЛІ ПРОГРАМИ
розвиток здатності помічати те, що бачимо
розбір анатомії мислення
вивчення стратегії детективних розслідувань
схиляння до сумніву щодо загальної думки
вивчення механізмів «відволікання» мозку
дослідження тіла, яке «розмовляє»
знайомство з криптологією
поєднання непоєднуваного
прокладання нових нейродоріжок
вивчення теоретично і практично конвергентного і дивергентного мислення
КУРСОВИЙ ПРОЕКТ
Розробка інтелектуальної гри «Фейкотека»